Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Mayıs ayında otomotiv pazarı tavan yaptı: İşte en çok satan 10 marka

Otomotiv sektörü mayıs ayında tüm zamanların en yüksek satış seviyesine ulaşırken, 2025’in ilk beş ayında Türkiye’de en çok tercih edilen markalar da belli oldu.

Jüpiter, bir zamanlar çok daha büyüktü

Güneş sistemimizin en büyük gezegeni olan Jüpiter, bir zamanlar bugün gördüğümüzden bile çok daha büyükmüş. Peki nasıl küçüldü?

Bilim insanları insan hareketinden elektrik üretti

ABD Alabama Huntsville Üniversitesi (UAH) araştırmacıları, ticari olarak satılan yapışkan bantları kullanarak yeni bir triboelektrik nanojeneratör (TENG) geliştirdi. Bu jeneratör, mekanik enerjiyi elektrik enerjisine dönüştürerek, insan hareketleri …

Ubisoft, oyun sevenleri yıktı

Ubisoft, 2025 yılına ait mali raporunu açıklarken bazı büyük oyun projelerini ertelediğini duyurdu. Hangi oyunların ertelendiği açıklanmasa da şirket, bunların “en büyük yapımlardan bazıları” olduğunu belirtti. Bu kararın, oyunların başarı şansını …

Fallout hayranları şokta: Yıllar sonra ortaya çıkan Sır Odası şaşırttı

Fallout 4 oyununda, Diamond City’nin hemen üzerinde yer alan gizli oda, jetpack ve Power Armor olmadan ulaşılması neredeyse imkânsız. Oyunun geliştiricisi Bethesda, bu tarz sırları oyunlarına ustalıkla yerleştirmesiyle biliniyor. Ancak bu özel odanın …

Düzceli haltercilerden 4 madalya

Düzceli sporcular, Okul Sporları Halter Türkiye Şampiyonası’nda 3 altın ve 1 bronz madalya ile memleketlerine döndü.